לקנות דומיין בימנו אמור להיות עסק פשוט כמעט כמו לקנות לחם במכולת.
השאלה שמתחילה אז היא ממי לקנות? לאיזו חברה לפנות? לכאורה, זהו שרות פשוט וקליל שאין כל צורך להעמיק בו יותר מדי
אלא מה? עד שמגיע רגע האמת.
בחברת LIVEDNS לייב די.אנ.אס בחרו להתנהג כמו חברות הסלולר של פעם.
במקום להציג שרות מקצועי והגון שמכבד את הלקוח, אפילו בחרו לתת לי דוגמא מעולם הסלולר – לדעתי הם קצת התבלבלו – שיווקית – אני בכל מקרה, עם כל הדומיינים שקיימים לי אצלם,
עובר לחברה אחרת.
מה היה? בחודש 2012 רכשתי דומיין נוסף עבור לקוח, הדומיין נקנה ובטעות נלחץ כפתור לשרות נוסף שאין לי כל צורך בו, שרות דף בית אישי.
נו הרי הגיוני, שבתור מישהו שיש לו שרתים משלו, מעמיד בלוגים ואתרים לאנשים, יוצר דפי נחיתה ומנהל שיווק ברשת ומחוצה לה ללקוחות רבים, לא אצטרך שרות פשוט של דף בית אישי במחיר מופקע,
בו בעת שאני יכול להעניק ללקוחותי מוצר טוב יותר ואכן, כך היה, לא השתמשתי בזה מעולם, לא נכנסתי לזה אפילו וגיליתי את זה בכלל בטעות, עם קבלת החשבוניות.
מיד פניתי לחברה בבקשה לבטל ואלו לא עשו זאת, בטענה שאינם יכולים ובטענה עלובה שאומרת "אם היית קונה מכשיר סלולרי מהחברה היית יכול להחזיר אותו?" האלוווו??? מדובר על מוצר פיזי? מדובר על מוצר וירטואלי לחלוטין בשיחה עם אריק מהנהלת חשבונות זה התעקש, כי הוקצה לי מקום בשרתים במיוחד בשבילי, כן נכון, אני קונה את זה, מתוך אלפי ג'יגות שלא לומר טרות שקיימות לכם בשרתים, המגות הבודדות שלי זה מה שעולה לכם, טוב אז תזכו על חלק? או אפילו אל תחזירו את הכסף, תנו לי זיכוי לקניית משהו אחר לא הגיוני? תרצו להשאיר את הלקוח.
לא כך.
פניתי למחלקה הטכנית לשאול כיצד להעביר את הדומיינים לחברה אחרת. שלומי מהטכנית לא התרגש, בכל זאת מה זה עוד כמה דומיינים בשבילו.
זוהי תחילתה של השקיעה של לייב די.אנ.אס livedns, ככה מתחילים ליפול, שרות לקוי, שאננות, חוסר אכפתיות, זה לא שיווק.
ציון בסולם חבלים – 8, למה לא 10? כי בכל זאת הם הצליחו אז הם יודעים קצת לשווק, אבל ההמשך ממש לוקה בחסר.
נראה שבכל מה שקשור לזיכוי של קניית דומיינים אותה חברה צריכה להשתפר כמו למשל שימוש בקופונים
קניית דומיין צריכה להיות קלה ופשוטה