סולם חבלים

שיווקי ומיתוג בסולם הנכון

נושאים רפואיים מאד קשים לשיווק ופרסום
מצד אחד, אנו זקוקים לנקיון בפרסום, מינימליזם, הרגשה של נקי, טוהר וכמובן, אנונימיות, כי הרי מי רוצה להודות שיש לו בעיה רפואית?
מצד שני, ישנה אסכולה בפרסום, שאינני נמנה עליה, שתמונה של אדם, גבר או אישה, יעזרו להזדהות, נו טוב, נניח שזה נכון וזה כבר לא דרך אגב,
אז איזו תמונה נשים?
כאן מתחילות הבעיות בשיווק בישראל – זו מדינה קטנה מה לעשות, תמיד באוטובוס אחד יהיו שני אנשים שמכירים דרך אדם שלישי ועל כן, איך נחשוף מישהו
ונזהה אותו ונמתג אותו עם בעיה רפואית? זה הרי יעלה לנו המון כסף, להיחשף עם בעיה רפואית? או להעמיד פנים שיש לי כזו לטובת פרסום? גבר, או אישה בוודאי
ירצו הרבה כסף על זה ובעולם שלנו, בו הפרסום מתחלף במהירות וצריך להיות שיווקי זריז וזול (יחסית) מה נעשה?
נקנה תמונה, ממאגר תמונות, אלא שאיפה הבעיה? מי שלא ישראלי רואים עליו ואירופאית חברים או אמריקאית בטח ברזילאית לא נראית ישראלית.
כך אנו מקבלים קמפיינים שיווקיים שלמים שבהם מופיע תמונת אישה לצורך העניין, שאנו בטוחים שאינה ישראלית.
נו, אז זה שיווק אמין אנו שואלים, יתרה מכך, עוד מעיזים להוסיף לנו שם ישראלי ליד התמונה, כך ש"בטח" נאמין יותר.

הנה פרסומת כזו שנתקלנו בה בשבוע שעבר, חברת POISE, מציגה פתרון לבריחת שתן לנשים מעל גיל 40.
אנו מאמינים שהאשה שבתמונה, קוראים לה מיכל, היא בת 45 והיא ישראלית.
עכשיו רק נשאר לחכות לראות אותה במעלית.

הציון שלנו בסולם חבלים 8 – אתם יכולים להתאמץ יותר, יש לנו רעיונות אחרים בשבילכם לקמפיינים.

main post , כללי , פרסום ושיווק

Sponsors