סולם חבלים

שיווקי ומיתוג בסולם הנכון

מוצרים רבים יוצאים לשוק ובשנים האחרונות אף יותר.

מאז שנפתח העולם ונחשף ליכולות היצור של סין בכל יום נוספים לעולם מאות ואלפי מוצרים חדשים או וורסיות חדשות של מוצרים קיימים.

רבים מאנשי השיווק אומרים, שאין מוצר לא טוב, יש שיווק לא טוב ובכל זאת, אנחנו עדיין מכירים את המונח הידוע "הקדימו את זמנם"

להלן מצורף קטלוג בן 10 מוצרים שונים, שככל הנראה, נפלו בשיווק, או… שאולי, הקדימו את זמנם.

מה אתם אומרים?

 

http://mashable.com/2012/11/12/weird-gadgets/#1010331-Metal-Detecting-Sandals

פרסום ושיווק

לא נמאס לכם לתת צ'ק ולא לדעת מתי הוא נפדה?

פתאום לגלות ארבעה חודשים אחרי שרק עכשו פדו אותו כי תוקפו חצי שנה?

מעתה בנקים יקרים – הציעו ללקוחותיכם צ'ק שניתן למלא בו את תוקף הצ'ק ולקבוע עד מתי הוא תקף. לנו הלקוחות תהיה יותר בקרה מתי ייתכן ויפדה הצ'ק ולא נעמוד בסיטואציה מביכה של א.כ.מ (אין כיסוי מספיק) ולכם הבנקים יובטח תזרים ממשי עם תאריכים יותר רלוונטים ולא פיסות נייר מסתובבות בחוץ שמאבדות מערכן ותוקפן.

דיסקונט, לאומי, מזרחי טפחות, פועלים, בנק אוצר החייל – הפעם הטיפ הכל כך חשוב הזה בעולם של שיווק ובעיקר שיווק חברתי – עלי.

התחשבות והבנת הלקוח – תביא אתכם לבידול עסקי, שיווק נכון והצלחה באקלים העסקי החדש בארץ ובעולם.

בנקים , כללי , כספים ובנקאות

Sponsors