סולם חבלים

שיווקי ומיתוג בסולם הנכון

פרוייקט ייחודי שערכנו לאחרונה מטעם מט"י לקח אותנו אל הבקעה, מכירים את המקום? נו, בקעת הירדן, לא מהמילואים, מהתמרים מהפלפלים, מכירים?

אז זהו שלא בטוח, אבל זה ממש פה קרוב, 63 ק"מ מתל אביב ואתם בבקעת הירדן, מקסים, מחמם את הלב, ארץ אחרת בתוך ארץ ישראל.

ליווינו מטעם מט"י כיועצי שיווקי מיתוג ופיננסים – פורום צעירים, או "הפורום למנהיגות צעירה" כפי שכונו על ידי טנא יועצים, אשר הקימו את הפורום כחלק מליווי כל המועצה בתחומים שונים.

החבר'ה הצעירים רצו להעיר את הבקעה, להכניס אותה לתודעה, למצב אותה כמקום שיש מה לעשות בו והוא לא רחוק בכלל ממרכז הארץ, שעה נסיעה, זה הכל.

לאחר תהליך של חשיבה, ניתוח, מחקר ועוד הגיעו חברי פורום מנהיגות צעירה של הבקעה שיש לקיים פסטיבל גדול וייחודי. גם פה היה תהליך של ניפוי, החלטה על קהל יעד, מה מציעים, יתרונות הבקעה וחסרונותיה ועוד.

בתהליך שלקח 5 פגישות בלבד הגענו למוצר, קהל יעד, דרכי שיווק והפצה, מיתוג, הקמת צוותים ועוד והגענו למוצר הסופי.

ראש המועצה דויד אלחייני התרשם מאוד מהעבודה המקצועית שהפורום ביצע, מהתוצר ומהפרזנטציה והקצה לכך משאב לא מבוטל להרמת הפסטיבל.

כפי שזה נראה כעת, פסטיבל הבקעה – בשביל הבקעה יתקיים בתאריכים 22-24/4 חוה"מ פסח תשע"ו.

בפסטיבל הבקעה יהיו טיולים אזוריים בצורה עצמית או מאורגנת למסלולי טיול נהדרים בשיתוף הרט"ג. אטרקציות ייחודית – תערוכה של כלים חקלאיים, צביעת מבנים נטושים ברחבי הבקעה, מבוך ארגזי גדיד, סדנאות סילן וסינסנים וכמובן שיוק איכרים, יוצרים ועוד.

ניפגש בפסטיבל הבקעה 2016 פסח תשע"ו

 

כללי

Sponsors