סולם חבלים

שיווקי ומיתוג בסולם הנכון

חברת פלאפון מזלזלת בלקוחותיה בצורה משוועת.

לאחרונה נגליתי לעולם מרתק של נציגי המכירות, סוכנים האחראי אזורים וכו'.

חברת פלאפון מעסיקה יועצים ארגוניים וכן יועצי תרבות ארגונית אשר אמורים ליצור את ההווי והתמריצים הפנים ארגוניים.

כמו כן, כמובן, את הקשר והיכולת לספק את השרותים ללקוח, אלא שמסתבר שהסוכן והאחראים עליו מקבלים את הבונוס על המכירה בתוך 40 יום מניוד הלקוח לחברה.

כך למשל בחברה פלאפון, יסבירו לכם פנים, יטפלו בכם וידאגו לכם, ממש יגרמו לכם להרגיש נחשקים, במסגרת 40 יום הראשונים, לאחר מכן, יקבלו כל שרשרת המזון הטורפת (את כספנו), את הבונוס המיוחל ומאותו הרגע, תמתינו שעות אצל נציגי השרות.

במידת ותחליטו לפנות למחלקת תלונות הציבור, או בשמה המחייב כל חברת שרותים בישראל, מחלקת פניות הציבור, תקבלו מענה אוטומטי בכתובת המייל כי חברת פלאפון מודה לכם על פנייתכם ותטפל בה בתוך 10 ימי עסקים???!!! מה!!!??? 10 ימי עסקים? זהו הרי שגעון ברור, שכן אם החליט לקוח מדוכא ומתוסכל מאיכות השרות שקיבל, כבר לפנות למחלקה זו, שכידוע, אינה מפרסמת טלפונית שלה אלא אך ורק פקס, ואם תבקשו מהנציג הטלפוני את הפקס של מחלקת פניות הציבור זה מונחה לומר לכם שאין לו ואם תתעקשו יגרום לכם להמתין מספר דקות על הקו, יטפל בינתיים בלקוח אחר ואז יאמר לכם "אחראי המשמרת יחזור אליכם". איך? מתי? "בתוך 48 שעות" והנה שוב הרוויחה החברה זמן בדרך לייאש את הלקוח.

זו תרבות ארגונית? כמו הממונים כך העובדים, אם במחלקת השרות

השיטה הבריונית של חברות השרות ובעיקרן חברות התשקורת ובראשן פלא-דרעק, לגרום ללקוח להמתין, לחכות, לפספס את הטלפון החוזר מהנציג – אינה שיווקית בעליל. שיווק כזה ואבדנו.

השיטה הבריונית של, לא למסור לך מספרים – אינה שיווקית. שיווק כזה ונגמרנו.

השיטה הבריונית של, "הזמן שלך לא שווה ולא יקר הזמן שלנו מעל כולם" – אינה שיווקית, שיווק כזה ונפרדנו.

 

אנו מאמינים כי שיווק נכון צריך להעניק ללקוח את ההרגשה הנכונה לכל אורך הדרך, להתפרנס ממתן שרות אמיתי ולא מדרעק, בלי טריקים ובלי שטיקים כפי שכתבו "אושר עד" ואכן מקיימים (על כך בפוסט אחר), שיווק נכון הוא מצב בו מכבדים אותך ואת הזמן שלך, חברה שרוצה לעשות שיווק נכון תדאג שהשרות שלה יהיה אמין וטוב ועל ידי כך, העלויות התפעוליות שלה ירדו, כיוון שלא יהיה בהן צורך, פחות תקלות = פחות מרכזי שרות, פחות לקוחות מעוצבנים = פחות נציגים טלפונים.

אתם זקוקים לסולם חבלים דחוף וככל הנראה גם למנוף מהבחינה השיווקית.

יש היום תחרות, ויש לאן לעבור, החברה הראשונה שתרים את הכפפה, לא תרמה ולא תשטה, תזכה בי ובמליוני לקוחות.

פלאפון? לא שיווק ולא שרות.

ואנחנו ממתינים. המתנה על הקו, זלזול, פגיעה כלכלית בלקוח – הינה שיווק אשר שואף ל – 0 ועל כן, הציון שלנו בסולם חבלים 10 ואם אפשר היה אז גם 11.

 

main post , כללי , סלולר , תקשורת

Sponsors