סולם חבלים

שיווקי ומיתוג בסולם הנכון

מאקו פרסמו זה מכבר מאמר נחמד בתחום השיווק.

המאמר מביא 8 דרכים לשיווק העסק הקטן, אנחנו חושבים שהדרכים האלו, הן גם בסיס טוב לעסק הגדול, מאד תלוי בתחום העסק, בקהל היעד ומה המטרות השיווקיות.

בשיווק מה שנכון לקטן נכון לגדול ולהיפך, ההבדל היחידי הוא שבשיווק עסקים גדולים, דרושות פלטפורמות נוספות כגון ספקי לידים, פרסום קונבנציונאלי לפי פילוח נכון ומקצועי וכמובן עידוד על ידי מתן הטבות, תחרויות וכד'.

גם הדרכים המצויינות בכתבה, אינן תמיד קלות לביצוע ומומלץ לבצען על ידי מי שמתמקצע בכך.

הקמת בלוג לפי הכתבה היא דבר פשוט – זה נכון אבל לא בדיוק במיוחד לאור העובדה, שאם הקמתם עסק, לא תרצו עכשיו לשבת ולהבין כיצד עובד בלוג, כיצד לאכסן אותו, כיצד לפתור תקלות שונות ומשונות וכיצד לעדכן תבניות שמתאימות לכם שלא לדבר אם הן לא עובדות עם עברית? ועוד ועוד.

 

תבנית וורדפרס - גאוני, איך מתקינים את זה?

בנוגע לפרסום בגוגל, פרסמנו פוסט בנושא תחת הכותרת "פרסום ושיווק בגוגל? לא לכל אחד, זה יכול לעלות ביוקר"

רשתות חברתיות? נכון, זה כלי חשוב היום, אבל גם בו ישנם המון דרכים לפעול, להשתפר ולעדכן ואם אתם בעלי עסק ויש לכם באמת זמן להתעסק עם זה, אזי יש בעיה בעסק, אין מספיק לקוחות.

לסיכום העניין, בישראל הרבה פעמים כולם יודעים הכל וגם יכולים הכל, לכולם יש חברים שיודעים לעשות כך וכך ולתת עצות ולדאוג לנו, יחד עם זאת, המקצעונים האמיתיים, שרוצים להצליח בעסק שלהם מבינים שכל אחד בתחומו וכך, רצוי וכדאי להם לקחת איש שיווק, אשר יבצע עבורם את כל הפעילות או ירכז זאת מול גורמי חוץ שהרי אי אפשר להבין בהכל.

למאמר במאקו לחצו כאן

main post , פרסום ושיווק

Sponsors